vrijdag 17 juni 2011

15 minuten

It was one of those days where it is a minute away from snowing.
And there's this electricity in the air. You can almost hear it, right?
And this bag was just, dancing, with me. Like a little kid, begging me to play with it. For 15 minutes long.

That's the day I realized that there's this enire life behind things.
And this incredibly benevolent force wanted me to know that there was no reason to be afraid. Ever. Amercian Beauty, 1999, Sam Mendes



Een garantiebewijs voor maar liefst 2 jaar
wordt als een Amerikaans zakje
door de steeg geblazen.

Ik ben ronduit verbaasd om een achteloze
wereld waarin zekerheden niets waard zijn
maar geniet voluit

van zijn dans
met mij.

En we voelen ogen vol afkeuring
en zien daarin ogen vol wensen.

Natuurlijk,
ik heb haast verzonnen.
Ik moet een waakzame man zijn.
Ik teer op spijt.

Dat is alles wat ik slechts bedacht en hij bewijst
een dienst, garandeert niets, slechts een hand
die uitnodigt tot de dans,

wel 15 minuten lang.

Geen opmerkingen: